"Beste Valerie,

tijdens een moeilijke periode op mijn werk, kwam ik bij jou terecht.

Je hebt een brede kennis, die je vol enthousiasme met mij deelde. Tijdens de sessies leerde ik beter te ademen. Ik oefen nu minstens 2 keer per dag, het zijn momentjes waar ik intussen naar uitkijk! Het is een goed hulpmiddeltje bij onrust (en ik heb het altijd bij me).

Je hebt vooral ook een warm hart. Ik heb veel gehad aan onze gesprekjes, je gaf me vertrouwen dat het goed zou komen. En… gelukkig had je gelijk😊"


                                                 Els

"Lieve Valerie, bij deze oprechte dank voor jouw begeleiding op mijn pad. Bedankt voor al jouw steun en begrip, jouw inlevingsvermogen is bijzonder. Bedankt voor de vele inzichten die je mij gegeven hebt en dank om jouw kennis met mij te delen. Ik ben jou zeer erkentelijk en jij verdient een waardevolle aanbeveling."


                                               Sabine


"Mijn kinderen, mijn echtgenoot, mijn werk, mijn huishouden, mijn familie en vrienden: elk van hen speelt een belangrijke rol in mijn leven.  Aan elk van hen wil ik het beste van mezelf geven.  Hierdoor had ik vroeger het gevoel dat ik geen rust voor mezelf kon vinden...  Dankzij het toepassen van de hartcoherentie krijg ik meer rust en tegelijkertijd ook meer energie.  Ik geniet nu van de rust tijdens de ademhalingsoefeningen.  Dit komt niet alleen mezelf ten goede, maar ook alles en iedereen die ik lief heb."


                                               Sara


"Het toepassen van hartcoherentie heeft een positieve impact gehad op mijn leven.  Het geeft me elke dag de rustige ondersteuning die ik vroeger miste."


Marie-Christine

"Ik had er geen zin in, ik had er geen tijd voor en eigenlijk geloofde ik er niet in.  Maar ik had fysieke kwalen die me ongerust maakten en waar de cardioloog geen oorzaak kon voor geven.  Door de volharding van mijn vrouw ben ik overstag gegaan.  De golfjesoefening lag me niet, maar eens ik begon met de ademhalingsoefeningen merkte ik snel een positief effect.  Ondertussen is het begeleid ademen een deel van mijn vaste routine geworden.  Ik doe mijn ademhalingsoefeningen 2 x per dag 10 minuten, 's morgens voor het werk, en 's avonds.  Als ik merk dat ik het nodig heb las ik nog een korte adempauze in over de middag.  De ademhalingsoefeningen bezorgen mijn lichaam de nodige rust en balans.  Het vervelende gevoel ter hoogte van mijn borstkas is verdwenen.  Focusademen helpt me om te gaan met de dagelijkse stress."


                                               Didier